Oferta dla spółdzielni mieszkaniowych

Program SYSTEmSM ma budowę modułową, co znacznie ułatwia szybkie wdrażanie zarówno w dużych jak i małych spółdzielniach mieszkaniowych.

Dla tych klientów, którzy rozliczają lokale własne, jak i wspólnoty, bardzo ważna jest możliwość łatwego dostosowania funkcjonalności programu do specyficznych potrzeb danej firmy. Dzięki dużej elastyczności programu, możliwe jest łatwe dopasowanie jego funkcji do aktualnych warunków pracy i obowiązujących w firmie regulaminów.

Zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych umożliwiło nam stworzenie kompleksowego oprogramowania przeznaczonego do zarządzania i administrowania nieruchomościami.

Program spełnia restrykcyjne wymogi Głównego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO) w zakresie ochrony zbiorów danych osobowych odbiorców.

Integracja z programami finansowo-księgowymi

Aby zapewnić kompleksowość oferty oraz wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, program SYSTEmSM został zintegrowany z najpopularniejszym programem finansowo-księgowym na polskim rynku Comarch ERP OPTIMA.

Wybór odpowiedniego programu finansowo-księgowego uzależniony jest od decyzji Klienta. Związane jest to m.in. z tym w jaki sposób prowadzona ma być księgowość – czy wewnętrznie czy też zlecona do biura rachunkowego. Znając odpowiedzi na te pytania, można przygotować ofertę z takim programem finansowo-księgowym, który będzie najodpowiedniejszy dla danego klienta. Klienci, którzy posiadają już wdrożony jeden z ww. programów i poszukują zintegrowanego rozwiązania do zarządzania nieruchomościami, mogą dokonać zakupu jedynie programu SYSTEmSM.

Poniżej przedstawiamy Państwu przykładowe rozwiązanie dla firm, które prowadzą samodzielnie pełną księgowość (na 1 stanowisku komputerowym):

SYSTEmSM – umożliwia m.in. definiowanie typów zasobów, tworzenie dowolnego sposobu naliczania wartości składników dla danego lokalu, ustalanie procentowego podziału kosztów na każdego z właścicieli lokalu, tworzenie dokumentów naliczeń zawierających dowolnie skonfigurowane składniki, zarządzanie dodatkami mieszkaniowymi, dokonywanie rozliczeń mediów i liczników oraz generowanie faktur.

Pakiet Comarch ERP OPTIMA Start firma – to idealne narzędzie dla firmy, która za atrakcyjna cenę otrzymuje kompleksowe rozwiązania. Gwarantuje sprawne rozliczanie firmy. Umożliwia uzyskanie informacji o stanie bieżących należności i zobowiązań firmy.

Aktualne cenniki dla programów COMARCH znajdują się na stronie sklep.comarch.pl

Oferta handlowa

Przedstawione powyżej rozwiązanie należy do jednych z najtańszych na rynku ofert programów do kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Zapewnia to idealne zestawienie kosztów zakupu oprogramowania do zysków osiąganych z tytułu prowadzenia zarządzania nieruchomościami.

Ponieważ w praktyce bardzo często występują różne sposoby administrowania nieruchomościami np. w zakresie prowadzenia rozliczeń mediów, windykacji należności czy stosowania indywidualnych sposobów rozliczeń wynikających z aktualnego regulaminu obowiązującego w danej firmie – każdy nasz Klient traktowany jest indywidualnie!

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem naszego programu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza wyceny programu. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się Państwem w celu przygotowania indywidualnej oferty.

Wszystkim Klientom zapewniamy kompleksowość usług i rozwiązań informatycznych związanych z zakupem programu, m.in. zakup sprzętu komputerowego, stworzenie strony internetowej czy wdrożenie usługi E-czynsze.