Oferta dla zarządców nieruchomości

Program SYSTEmSM spełnia niezwykle restrykcyjne wymogi Głównego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO) w zakresie ochrony zbiorów danych osobowych odbiorców.

Aktualnie na rynku nieruchomości występuje dynamiczny rozwój firm zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami. Wpływa to na konkurencyjność ofert przygotowywanych m.in. dla wspólnot mieszkaniowych poszukujących profesjonalnych zarządców. W celu pozyskania nowych klientów, dla których będą prowadzone rozliczenia, należy przygotować atrakcyjną ofertę pod względem kosztowym, jak i funkcjonalnym. Aby móc przygotować taką ofertę i spełniać wymogi pracy na bazach z danymi osobowymi, należy w pierwszej kolejności wdrożyć kompleksowe oprogramowanie, które spełnia te wymogi w stu procentach.

Innym istotnym elementem przy wyborze oferty oprogramowania powinna być możliwość rozwoju zarówno programu, jak i usług z nim związanych. Specjalnie dla zarządców nieruchomości w programie SYSTEmSM zostały wprowadzone odpowiednie usprawnienia umożliwiające pracę na wielu bazach danych wspólnot mieszkaniowych, co znacznie podnosi komfort oraz efektywność pracy.

Integracja z programami finansowo-księgowymi

Aby zapewnić kompleksowość oferty oraz wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, program SYSTEmSM został zintegrowany z najpopularniejszym programem finansowo-księgowym na polskim rynku Comarch ERP OPTIMA.

Wybór odpowiedniego programu finansowo-księgowego uzależniony jest od decyzji Klienta. Związane jest to m.in. z tym w jaki sposób prowadzona ma być księgowość – czy wewnętrznie czy tez zlecona do biura rachunkowego. Znając odpowiedzi na te pytania, można przygotować ofertę z takim programem finansowo-księgowym, który będzie najodpowiedniejszy dla danego klienta. Klienci, którzy posiadają już wdrożony jeden z ww. programów i poszukują zintegrowanego rozwiązania do zarządzania nieruchomościami mogą dokonać zakupu jedynie programu SYSTEmSM.

W przypadku zarządców nieruchomości ważny jest też aspekt zakupu odpowiedniego rodzaju licencji dla programu finansowo-księgowego, gdzie najczęściej generowana jest ona jako licencja dla biura rachunkowego. Dzięki temu możliwe jest stworzenie nieograniczonej ilości baz danych dla wszystkich wspólnot z osobna.

Poniżej przedstawiamy Państwu przykładowe rozwiązanie dla firm, które prowadzą pełną księgowość na licencji biura rachunkowego (na 1 stanowisku komputerowym):

SYSTEmSM – umożliwia m.in. definiowanie typów zasobów, tworzenie dowolnego sposobu naliczania wartości składników dla danego lokalu, ustalanie procentowego podziału kosztów na każdego z właścicieli lokalu, tworzenie dokumentów naliczeń zawierających dowolnie wybrane i skonfigurowane składniki, zarządzaniem dodatkami mieszkaniowymi i dokonywanie rozliczeń mediów i liczników, generowanie faktur itp.

Pakiet COMARCH „Doradca Podatkowy START”. W skład pakietu wchodzą następujące programy:
– Comarch ERP OPTIMA Księga Podatkowa – umożliwia prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej, poprzez Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencję przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym.
– Biuro Rachunkowe – zarządzanie biurem rachunkowym.
– Kasa/Bank (Rozliczenia) – umożliwia uzyskanie informacji o stanie bieżących należności i zobowiązań firmy.
– Faktury – umożliwia wystawianie faktur: sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych), zakupu, korygujących i Pro Forma, zaliczkowych oraz paragonów.

Koszt zakupu oprogramowania COMARCH „Doradca Podatkowy START” wynosi (*).
(*) Aktualne cenniki dla programów COMARCH znajdują się na stronie sklep.comarch.pl
Program SYSTEmSM można zakupić oddzielnie, a funkcjonalności programu Comarch OPT!MA można rozszerzyć o takie moduły jak np. Środki Trwałe, Analizy czy Płace i Kadry.

Oferta handlowa

Przedstawione powyżej rozwiązanie należy do jednych z najtańszych na rynku ofert programów do kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Zapewnia to idealne zestawienie kosztów zakupu oprogramowania do zysków osiąganych z tytułu prowadzenia zarządzania nieruchomościami.

Ponieważ w praktyce bardzo często występują różne sposoby administrowania nieruchomościami np. w zakresie prowadzenia rozliczeń mediów, windykacji należności czy stosowania indywidualnych sposobów rozliczeń wynikających z aktualnego regulaminu obowiązującego w danej firmie – każdy nasz Klient traktowany jest indywidualnie!

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem naszego programu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza wyceny programu. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się Państwem w celu przygotowania indywidualnej oferty.

Wszystkim Klientom zapewniamy kompleksowość usług i rozwiązań informatycznych związanych z zakupem programu, m.in. zakup sprzętu komputerowego, stworzenie strony internetowej czy wdrożenie usługi E-czynsze.