Oferta dla zarządców nieruchomości

Aktualnie na rynku nieruchomości występuje dynamiczny rozwój firm zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami. Wpływa to na konkurencyjność ofert przygotowywanych m.in. dla wspólnot mieszkaniowych poszukujących profesjonalnych zarządców. W celu pozyskania nowych klientów, dla których będą prowadzone rozliczenia, należy przygotować atrakcyjną ofertę pod względem kosztowym, jak i funkcjonalnym. Aby móc przygotować taką ofertę i spełniać wymogi pracy na bazach z danymi osobowymi, należy w pierwszej kolejności wdrożyć kompleksowe oprogramowanie, które spełnia te wymogi w stu procentach.

Program SYSTEmSM spełnia niezwykle restrykcyjne wymogi Głównego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO) w zakresie ochrony zbiorów danych osobowych odbiorców.

Innym istotnym elementem przy wyborze oferty oprogramowania powinna być możliwość rozwoju zarówno programu, jak i usług z nim związanych. Specjalnie dla zarządców nieruchomości w programie SYSTEmSM zostały wprowadzone odpowiednie usprawnienia umożliwiające pracę na wielu bazach danych wspólnot mieszkaniowych, co znacznie podnosi komfort oraz efektywność pracy.

Integracja z programami finansowo-księgowymi

Aby zapewnić kompleksowość oferty oraz wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, program SYSTEmSM został zintegrowany z najpopularniejszym programem finansowo-księgowym na polskim rynku Comarch ERP OPTIMA.

Wybór odpowiedniego programu finansowo-księgowego uzależniony jest od decyzji Klienta. Związane jest to m.in. z tym w jaki sposób prowadzona ma być księgowość – czy wewnętrznie czy tez zlecona do biura rachunkowego. Znając odpowiedzi na te pytania, można przygotować ofertę z takim programem finansowo-księgowym, który będzie najodpowiedniejszy dla danego klienta. Klienci, którzy posiadają już wdrożony jeden z ww. programów i poszukują zintegrowanego rozwiązania do zarządzania nieruchomościami mogą dokonać zakupu jedynie programu SYSTEmSM.

W przypadku zarządców nieruchomości ważny jest też aspekt zakupu odpowiedniego rodzaju licencji dla programu finansowo-księgowego, gdzie najczęściej generowana jest ona jako licencja dla biura rachunkowego. Dzięki temu możliwe jest stworzenie nieograniczonej ilości baz danych dla wszystkich wspólnot z osobna.

Poniżej przedstawiamy Państwu przykładowe rozwiązanie dla firm, które prowadzą pełną księgowość na licencji biura rachunkowego (na 1 stanowisku komputerowym):

SYSTEmSM – umożliwia m.in. definiowanie typów zasobów, tworzenie dowolnego sposobu naliczania wartości składników dla danego lokalu, ustalanie procentowego podziału kosztów na każdego z właścicieli lokalu, tworzenie dokumentów naliczeń zawierających dowolnie wybrane i skonfigurowane składniki, zarządzaniem dodatkami mieszkaniowymi i dokonywanie rozliczeń mediów i liczników, generowanie faktur itp.

Pakiet COMARCH „Doradca Podatkowy START”. W skład pakietu wchodzą następujące programy:
– Comarch ERP OPTIMA Księga Podatkowa – umożliwia prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej, poprzez Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencję przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym.
– Biuro Rachunkowe – zarządzanie biurem rachunkowym.
– Kasa/Bank (Rozliczenia) – umożliwia uzyskanie informacji o stanie bieżących należności i zobowiązań firmy.
– Faktury – umożliwia wystawianie faktur: sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych), zakupu, korygujących i Pro Forma, zaliczkowych oraz paragonów.

Koszt zakupu oprogramowania COMARCH „Doradca Podatkowy START” wynosi (*).
(*) Aktualne cenniki dla programów COMARCH znajdują się na stronie sklep.comarch.pl
Program SYSTEmSM można zakupić oddzielnie, a funkcjonalności programu Comarch OPT!MA można rozszerzyć o takie moduły jak np. Środki Trwałe, Analizy czy Płace i Kadry.

Oferta handlowa

Przedstawione powyżej rozwiązanie należy do jednych z najtańszych na rynku ofert programów do kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Zapewnia to idealne zestawienie kosztów zakupu oprogramowania do zysków osiąganych z tytułu prowadzenia zarządzania nieruchomościami.

Ponieważ w praktyce bardzo często występują różne sposoby administrowania nieruchomościami np. w zakresie prowadzenia rozliczeń mediów, windykacji należności czy stosowania indywidualnych sposobów rozliczeń wynikających z aktualnego regulaminu obowiązującego w danej firmie – każdy nasz Klient traktowany jest indywidualnie!

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem naszego programu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza wyceny programu. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się Państwem w celu przygotowania indywidualnej oferty.

Wszystkim Klientom zapewniamy kompleksowość usług i rozwiązań informatycznych związanych z zakupem programu, m.in. zakup sprzętu komputerowego, stworzenie strony internetowej czy wdrożenie usługi E-czynsze.